Inicio
Inicio
Inicio
Inicio
Inicio
Inicio
Inicio




Denuncies de fets concrets, problemes latents, o perills:

Funcionament

Inici del problema del "Plan Vial de la Llevantina".

Dossier 1

Dossier 2

Dosier 2

Dossier 2

Castellano

Català

A mitjans de Novembre de 2013, se sobte i sense cap causa o avís previ, es van iniciar unes incomprensibles modificacions vials en el carrer Corral d´en Falç i Roc Florit, sota el pretexte de reduïr un possible risc de xoc frontal entre vehícles, donç segons alguns veïns afirmaven, molts vehicles no respectaven els limits de velocitat establerts a la Llevantina. Sorprenentment, en lloc de aplicar-hi les mesures habituals per reduïr les suposades altes velocitats, el que va fer va ser "buidar" els carrers de cotxes, prohibint parar i aparcar.  En el document adjunt s´explica quins eren els riscos i el perqué calia que l´ajuntament ho tornés a deixar tot igual que estava abans.


A mediados de Noviembre de 2013 de repente y sin ninguna causa o aviso previo, se iniciaron unas incomprensibles modificaciones viales en la calle Corral d´en Falç i Roc Florit, bajo el pretexto de reducir un posible riesgo de choque frontal entre vehículos, pues según algunos vecinos afirmaban, muchos coches no respetaban los limites de velocidad establecidos en la Llevantina. Sorprendentemente, en lugar de aplicar las medidas habituales para reducir las supuestas altas velocidades, lo que se hizo fue "vaciar" las calles de coches, prohibiendo parar y aparcar. En el documento adjunto se explica cuales eran los riesgos i el porque era necesario que el Ayuntamiento lo volviera a dejar todo igual que estaba antes.


  

Les denuncies s´enviaràn per e-mail en qualsevol dels idiomes acceptats a aquesta Web, i seguidament es revisaràn per confirmar el compliment de tots els requisits.


(veure les Seccions de "Avis Legal" i "Condicións d´us", abaix)


Es poden adjuntar imatges i tot el que calgui, per tal de facilitar la compresió del que es denuncia. Si es tracte de coses molt complexes, a vegades pot esser recomendable aportar algunes explicacions, o totes, tant en català com en castellà, donç no oblidem que sovint convivim amb persones extrageres que encara no dominen bé aquest idioma. Es obligatori adjuntar teléfon i la identificació del qui denuncia, però no necesariament aquestes dades es publicaràn.


Una vegada tot llest, la informació es publicarà a aquesta Secció y d´altres per facilitar opinar, debatir o altres alternatives.

+ informació

FIRMA

Els veïns no volen el "Plan Vial de la Llevantina"

comunicado

Plataforma V.

Quí hi ha al darrera de tot aixó?

Donç encara que sembli broma, són només un parell de persones de la Junta Directiva de la ja quasi extinta "Associació de Veïns de la Llevantina", que amb el evidentment dubtós pretexte de la "seguretat", han utilitzat el nom i aval dels associats i tots els recursos al seu abast, per tal de acconseguir treure els cotxes aparcats dels carrers... En els documents adjunts s´aporten les explicacions d´aquests senyors (que tenen garatges grans i no els hi cal aparcar al carrer) per justificar les seves pretensions, i el que s´els hi va contestar per part de la Plataforma de veïns.


Pues aunque parezca broma, son sólo un par de personas de la Junta directiva de la ya casi extinta "Associació de Veïns de la Llevantina", que con el evidentemente dudoso pretexto de la "seguridad", han utilizado el nombre y aval de los asociados y todos los recursos a su alcance, para conseguir quitar los coches aparcados de las calles... En los documentos adjuntos se aportan las explicaciones de estos señores (que tienen garajes grandes y no necesitan aparcar en la calle) para justificar sus pretensiones, y lo que se les contestó por parte de la Plataforma de Veïns.

AAVV

Las denuncias se enviarán por e-mail en qualquiera de los idiomas aceptados en esta Web, y a continuación se revisarán para confirmar el cumplimiento de todos los requisitos.


(ver las Secciones de "Avis Legal" i "Condicións d´us", abajo)


Se pueden adjuntar imágenes y todo lo necesario para facilitar la comprensión de lo que se denuncia. Si se trata de cosas muy complejas, puede ser recomendable aportar algunas explicaciones, o todas, en ambos idiomas, pues no olvidemos que a menudo convivimos con personas extranjeras que aun no dominan bien ambos idiomas. Es obligatorio adjuntar teléfono y la identificación de quien denuncia, auqnue no necesariamente tales informaciones se publicarán.


Una vez todo a punto, la información se publicará en esta Sección, y en otras, para facilitar la posibilidad de opinar, debatir u otras alternativas.

Plataforma de Veïns de la Urbanització Llevantina, Sitges © 2014 Tots els drets reservats

Al día següent del inici de les obres, els veïns es movilitzen, es comença a recollir firmes i finalment el 21 de dessembre, devant la insistència dels veïns, i la evident escalada del risc real d´accidents que provocaven les modificacións vials, l´Ajuntament va a procedir a anular tot l´iniciat, surtosament abans que hi hagués cap desgracia personal. Seguidament, es va parar la recollida de firmes, i es van començar les tasques per detectar els problemes reals que hi pogués haver, i les solucions més adients. Els botons donen accés al formulari de firmes i la fulla de firmes, el detall del que es demanava, i al comunicat als veïns avisant de la supresió de les prohibicions..



Al día siguiente del inicio de las obras, los vecinos se movilizan, y se empiezan a recoger firmas i finalmente el 21 de Diciembre, ante la insistencia de los vecinos, y la evidente escalada del riesgo real de accidentes que provocaban las modificaciones viales, el Ayuntamiento procedió a anular todo lo iniciado, afortunadamente antes que se hubiera producido ninguna desgracia personal. En ese momento se cesó la recogida de firmas, y se iniciaron los correspondientes trabajos para detectar los problemas reales que pudiera haber, y las soluciones más adecuadas. Los botones dan acceso al formulario de firmas y la hoja de firma, el detalle de lo que se pedía, i al comunicado a los vecinos avisando de la supresión de las prohibiciones.